Volgers

maandag 2 oktober 2017

Een 2-in-1 plaatje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Het is al weer heel lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Mijn excuses daarvoor. Nu heb ik een fantastische tekening gekregen van een vriendin van ons, die ik gewoon moest kleuren.
De tekening heeft ze gemaakt naar aanleiding van de 2 kostuums die mijn man draagt tijdens de fantasy festivals die wij bezoeken.

De tekening is gemaakt door Demi Amuca. Het was een idee van mijn man om ons als twee talenten bij elkaar te koppelen. Zij kwam met het idee om de twee kostuums op deze manier te combineren en ik heb het kleurwerk verzorgt. 

Hieronder het blanco bestand waar ik mijn kleurkunsten op los mocht laten. Ik was zo blij hiermee ^.^
Ik was al gelijk helemaal verkocht. Nu heb ik een best wel nieuwsgierige man, dus het proces heeft even geduurd voor hij klaar was.

Ik ben begonnen met de skull-kant van de afbeelding, omdat dit voor mij de grootste uitdaging was.


Na de skull-kant heb ik de rechterkant van de tekening gekleurd.

Deze kant is zijn beul-kant. Dus gewone huidskleur met zwart omrande ogen. 
Daarna maar de kap onderhanden genomen.


Na de kap blijven alleen de rozen nog over. Nu dacht ik dat rode rozen wel een hele mooie toevoeging waren. De kleur springt er dan helemaal uit.


Ik moet zeggen toen hij eenmaal klaar was, was ik er zeker wel erg tevreden over. Demi vond hem ook erg gaaaf en mijn man was in de wolken hahaha.

De kleuren die ik heb gebruikt om deze tekening in te kleuren zijn:
Skull: E51-E53-E55-E57
Tanden: YR21-YR23-Y21-Y23
Ogen: YR15-YR18-Y13-Y17
Huid: E000-E00-E11-E13
Lippen: E04-E11
Kap: C5-C7-C9
Blad: YG63-YG67-G28
Rozen: R37-R59-T7

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra