Volgers

zaterdag 4 maart 2017

Happy Birthday

Hallo allemaal,



Er moeten natuurlijk ook verjaardagskaartjes gemaakt worden. Nu ben ik in mijn grote voorraad kast gedoken en kwam een heel leuk boekje tegen van Mix & Match. Aangezien ik al een tijdje geen cuties meer had gekleurd, leek me dit wel weer een leuke uitdaging.

Tijden het snuffelen tussen mijn stempels kwam ik deze leukert tegen van Magnolia hihi. Het is al een wat oudere, maar ach, hij blijft leuk. Na het uitzoeken van de spulletjes uit het mix & match boekje, ben ik aan de slag gegaan met het inkleuren van mijn Magnolia.

Ik ben dit keer ook weer begonnen met de huid, maar niet gelijk het haar. Ik vind namelijk dat bij een indiaantje zwart haar hoort. Dat komt waarschijnlijk door de films van tv.


Wel heb ik alvast de lichtere delen gekleurd. Na dit gedaan te hebben, ben ik met het haar begonnen.

STAP 1:
Met 100 heb ik kleine streepjes gezet met een flick beweging vanaf de plekken waar ik schaduw verwacht. Dit zijn de plekken waar het haar bij elkaar gebonden is en natuurlijk bij de kruin. Ook heb ik het aan de onderkant van de vlechtjes gedaan, om het een beetje een bol uiterlijk te geven.

STAP 2:
Met C9 heb ik wat langere flick streepjes gezet tussen de andere streepjes in. Soms zijn ze er ook wel overheen gezet. Haar hoef niet al te netjes te zijn.

STAP 3:
Met C7 heb ik de overige delen ook met flick bewegingen dicht gemaakt.

Ik heb dit proces nogmaals herhaald om het gewenste resultaat te krijgen. En daarna het jurkje in gekleurd.


Als laatste heb ik dan de Magnolia uitgeknipt en op de kaart geplakt die ik klaar had liggen en dan komt hij er zo uit te zien.


De kleuren die ik verder nog heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13
Haar: C5-C7-C9-100
Rood: R24-R46
Veren:YR04-YR09-YR46
Jurk: E23-E25-E27

Nu alleen nog opsturen naar de gelukkige ontvanger ^.^

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn post en dat jullie iets aan mijn uitleg hebben.
Nog een hele prettige dag verder en tot de volgende keer weer!

Lieve groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra