Volgers

dinsdag 26 juli 2016

40!

Hallo lieve volgers en bezoekers,

Het weekend is weer achter de rug en de werkweek is weer begonnen. Vandaag heb ik voor jullie een kaartje dat ik heb gemaakt voor mijn man. Nou ja kaartje, het is eerder een projectje. Hij is helemaal weg van haaien en met deze stempel is het natuurlijk niet moeilijk iets leuks te maken. De stempel opzich is al leuk ^.^


De vissekom heb ik gemaakt met het leuke stencil van Dutch Doobadoo. Ik had hem al een tijdje liggen en had ineens een ingeving. Met deze leuke stempel van C.C Design is het een leuk geheel geworden. 


Ook de cijfers in de vissenkom zijn met een stencil van Dutch Doobadoo gemaakt. Om hem een beetje echt te maken heb ik mica gebruikt om de haai te laten zweven en als voorkant ook een stukje gesneden. Is nog best wel lastig hihi.


De schelpen/zeester op de voorgrond zijn ook stempels. Deze zijn van Stampendous! Ook heel erg leuk om onderwater thema's mee te creƫren.


De haai en de schelpen/zeester heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copics. Ik heb geprobeerd er een witte haai van te maken hihi. En is het een beetje gelukt denken jullie?
Omdat de haai een beetje saai is, heb ik ervoor gekozen om de zwemband lekkere felle kleurtjes te geven. Dan springt ie er toch een beetje uit.

De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:
Haai: C00-C1-C3-C5-C7-R27-B00-100
Zwemband: G14-G07-YR04-YR07-YR09
Schelpen/zeester van links naar rechts: YR14-YR16-YR18 + BG000-BG01-BG02-BG07-BG09 + R000-R11-R12-R20-R22-R24.

Voor degene die van vakantie hebben geniet ervan en voor de mensen (zoals ik) die nog een vakantie tegoed hebben, nog even volhouden, voor je het weet mag je ook even weg ^.^ Tot de volgende keer maar weer!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra