Volgers

woensdag 3 februari 2016

Oh Denneboom, Oh Denneboom

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Dit is 1 van de kerst kaarten die ik vorig jaar heb gemaakt en reeds verstuurd.

Er zijn tegenwoordig zoveel leuke kerst stempels en accessoires dat je alle kanten op kunt. Van traditioneel naar romantisch naar heel erg leuk. Ik heb dit keer voor het laatste gekozen.

En wat is er leuker dan met de katten van Katzelkraft en de accessoires van Tim Holtz een geinige kerstkaart te maken ^.^


Ik heb gekozen voor een zingende kat met een chagrijnige ernaast waar ik met mijn fantasie uit op maak dat de linkse kat niet heel erg zuiver zingt, maar eerder 5-stemmig (zoals ik).


De tekst die ik erbij heb gestempeld is van Studio Light. Het hoekje heb ik gemaakt met dezelfde stempelset van Studio Light.

Ik heb de katten een ondergrondje gegeven zodat ze niet zo zweven. Hiervoor heb ik W00-W1-W3-W5-W7 en de blender gebruikt. 
Verder heb ik er een CAS kaart van gemaakt omdat ik de katten gewoon te leuk vind om er teveel frutsels op te plakken. Zo spingt de humor er meer vanaf, toch?


Voor de rode kat heb ik de volgende kleuren gebruikt:
YR15-YR18-R59


Voor de bruine kat heb ik de volgende kleuren gebruikt:
E41-E42-E43-E44-E49
en voor de vlekken:
E44-E47-E49



Tot de volgende keer maar weer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra