Volgers

zondag 17 januari 2016

Halloween

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Het is alweer zondag en dat betekend dat we nog 1 dag hebben om helemaal op te gaan in het kleuren met Copic Markers. Ik ga hier dan ook gretig gebruik van maken. Dit keer een Halloween kaartje, aangezien dit wel 1 van de leukste dagen van het jaar is (vind ik dan).


Omdat ik zo weg ben van Halloween, hou ik ook van het maken van Halloween kaarten. Ik heb een klein clubje mensen die het leuk vind om deze kaarten te ontvangen, dus maak ik ze niet voor niets.
Ik kwam deze digi tegen van Just Ink Lined tijdens mijn struintocht op mijn pc. Soms kom je weer iets tegen dat je denkt "oww wat leuk, was het alweer vergeten dat ik die had". Hebben jullie dat ook wel eens? 


 Het gebruikte achtergrondpapier komt uit mijn grote doos met restjes. Het spinnenweb is een stans van Memory Box en blijft gewoon leuk om te gebruiken. 

Ik heb de kleuren van de afbeelding afgestemd met het achtergrondpapier. De digi heb ik afgedrukt op Perfect Coloring Paper, ingekleurd met mijn Copics en daarna uitgeknipt en opgeplakt. 

Met het kleuren van deze afbeelding ben ik begonnen met de lichtste kleur. daarna heb ik de donkerste kleur gepakt om de schaduw aan te geven. Van daaruit ben ik terug gaan werken naar de lichtste kleur. Hieronder nog een close-up van de afbeelding


De Copic kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E00-E21-E11-E04
Hoed: V05-V06-V09-N4-N6-N8-N10
Boek: R56-R59-R89-Y11-Y13-Y15-Y17-YR23
Bladzijden: E50-E51-E53
Kousen: YR15-YR07-YR09-YG93-YG95-YG97
Drankje: YG13-FYG1-FYG2

Binnenkort maar weer eens aan de kerstkaarten beginnen hihihi. Dan ben ik misschien weer een beetje bijtijds klaar en is het geen stressen aan het eind van het jaar. Tot de volgende keer maar weer ^.^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra