Volgers

zaterdag 9 mei 2015

Toch maar wel een kaartje

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Ik heb met mijn laatst gekleurde plaatje toch nog een kaartje gemaakt.

Ik heb achtergrondpapier gebruikt van de Action, De vlinderrand van Noor! Design, een tekststempel van Anna Griffin en nog wat strasssteentjes van Papermania.



Ik hoop dat ik er iemand heel erg blij mee kan maken ^.^

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Aurora Wings #14 - Flowers

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.




6 opmerkingen:

  1. What a beautiful color combo you've chosen, Alexandra! Fabulous coloring and the butterfly border is just gorgeous! Thanks so much for joining our Flowers Challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous coloring, Lexie!! Love shades of pink on this, and you colored her hair so beautifully! Thank you for joining us at Aurora Wings Challenge.

    Mitzi xxx
    Artist/Owner Aurora Wings

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much for the lovely words Mitzi <3 I loved the shades of pink as well hihihi

      hugs Alexandra xxx

      Verwijderen
  3. Absolutely gorgeous! Did you use copics to color your image? If so, which ones did you use? I love your colors for the hair, butterflies and flowers. Stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Nancy, I did use Copics. The colors I used can be found in the previous post. I wanted to make her into a painting, made it a card instead hihi

      hugs Alexandra

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra