Volgers

zaterdag 30 mei 2015

Linnea Sprite

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag heb ik weer een kaartje om aan jullie te laten zien. Het is een digi van Aurora Wings en die kon je downloaden en meedoen aan een wedstrijd op de facebook pagina.


Ik heb gekozen voor mijn favoriete kleurtje, namelijk paars. Het achtergrondpapier is van Noor! Design Vintage Paper Bloc en Botanical Paper Bloc. De bloemen zijn gemaakt met een mal van Elizabeth Craft Design. Het takje is met een stans van Noor! Design.


Hieronder een close-up van de afbeelding gekleurd met mijn Copics.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E50-E21-B41-E53
Paars: V01-V12-V25-V28
Groen: YG21-YG13-YG25
Stampers: Y13-Y18

Ik hoop dat jullie weer een beetje hebben genoten van mijn post en wens jullie een prettig weekend toe. Geniet een beetje van het beloofde zonnetje morgen.


2 opmerkingen:

  1. heel erg mooi ! lekker lente ! mooi ingekleurd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martina voor je lieve complimentje

      Lieve groetjes Alexandra

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra