Volgers

woensdag 4 maart 2015

Speciaal voor jou

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag heb ik voor jullie een Label, gemaakt met de Card Art van Dutch Doobadoo. Met deze label doe ik mee met Challenge 2 van Dutch Doobadoo

Dit keer geen ingekleurd plaatje, maar een plaatje van Gerda's hobbyshop. Ik wilde er een mannen label van maken, dus heb ik gekozen voor een ouderwetse trein. Bij een mannen label hoorden, vond ik, de gears mallen van Noor! Design. Deze zijn zo leuk op een creatie voor mannen. Maakt het net een beetje af. De tekst heb ik gestempeld met Versamark. Hier witte embossingpoeder van Stampendous op gedaan en met de heatgun laten smelten. Dit geeft net een ander effect dan gewone witte inkt. De gears heb ik ook met versamark bewerkt en besprenkeld met Fran-tage aged marine van Stampendous. geeft net een beetje meer ^.^

Hieronder dan mijn creatie met de label.


Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra