Volgers

maandag 9 februari 2015

Retro Selfie

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Vandaag heb ik een late post, maar hij is vers van de pers. Ik kon niet wachten tot ik hem aan jullie kon laten zien, dus zet ik hem er zo laat al op hihi.


De digi die ik heb gebruikt is van Kenny K. en heet Retro Selfie. Ik heb hem ingekleurd met mijn Copics. Het blijft genieten om hiermee te kleuren.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E50-E51-E53-E55
Haar: Y32-YR26-YR24
Ogen: BG11-BG13
Lippen: R05
Jurk + Haarband: R29-R39-R89
Kruk:E31-E35-E37
Riem:C5-C7-C9-100
Camera:E70-E71-E74-N0-N1-N3-T5-T7-T9

Het is een side Easel card. Het patroon kwam ik tegen op Facebook en vond het wel erg leuk om te maken. Je kan je er helemaal in uitleven.

Het papier is van Authentic Paper, de vlinders van Crealies en de bloem is van Elizabeth Craft. Het hoekje heb ik ooit eens gewonnen met een like and share actie op facebook.

Hier onder nog wat foto's uit een andere hoek.





Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra