Volgers

zondag 1 februari 2015

Bite me!!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Vandaag heb ik voor jullie weer een kaartje. Het is er 1 met een stempel van The Stamping Chef namelijk One Bite Betsy. Met de carnaval om de hoek, vond ik deze wel toepasselijk. Ze is verkleed als haai. Nu mijn man heel erg gek is op alles wat met haaien te maken heeft, zal hij deze ook vast wel leuk vinden.


Omdat ik er een mannenkaart van heb gemaakt, zitten er weinig versieringen op. Wel heb ik er 2 schelpjes op geplakt omdat ie anders wel heel erg kaal zou zijn.


De schelpjes heb ik gevonden op het strand de Maasvlakte. Mijn man en ik zijn er een dagje op uitgegaan om mooie schelpjes te vinden voor mijn projectje en kaarten.


De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Copics. De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13
Haar: Y32-Y26-YR24
Lippen: R24-R29
Ogen:BG11-BG13
Haaienpak:T0-T2-T4-T6-100 en W0-W1-W3-blender

Ik wens jullie nog een fijne zondag avond en tot de volgende keer maar weer.





1 opmerking:

  1. Hoi hoi wat een geweldig leuke kaart is het een toppertje hoor
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra