Volgers

zaterdag 25 oktober 2014

Wolf Spirit

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Vandaag heb ik voor jullie weer eens wat anders. Het is namelijk geen kaartje en die ga ik er ook niet van maken. Ik ga deze afbeelding inlijsten en dan komt deze op mijn hobbykamer te hangen. Ik ben er eigenlijk wel een beetje trots op hihi.

Ik was op Deviant Art aan het rondneuzen op de pagina van Mitch Foust, deze heeft zulke mooie tekeningen en ik kwam deze tegen. Ik was er gelijk verliefd op. Hij heet Wolf Spirit. Ik heb netjes contact gezocht met Mitch Foust en gevraagd of ik ze mocht gebruiken om een portfolio te maken en om mijn vooruitgang van het inkleuren te monitoren en dat mocht. (gelukkig maar).

Hier dan de afbeelding zoals deze is geworden nadat ik hem heb ingekleurd met mijn Copic Markers. En ik moet zeggen dat ik er zeker heel tevreden over ben.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn nog niet zo gedurfd, maar dat hoop ik in de volgende afbeelding weer goed te maken ^.^


De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13-E93
Haar: E42-E43-E44-E47
Kleding: E41-E42-E43-E44, YR12-YR14-YR16 en YG61-YG63-YG67
Masker: C3-C5-C7
Veren: E23-E25-E27 en E30-E31
Wolf: W00-W1-W3-W5-W7, C1-C3-C5 en E21-E11

Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden en laat gerust een berichtje achter ^.^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra