Volgers

maandag 25 augustus 2014

DT Copics Benelux blog videotutorial: punt-op-punt mengen

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Gisteren mocht ik weer een tutorial laten zien bij het Copics Benelux blog. Ik hoop wel dat jullie hem leuk vinden. Ik ben nog een beetje aan het aftasten met het filmen, dus hoop dat jullie het kunnen volgen allemaal ^.^


Dan hieronder de kaart die ik met de afbeelding heb gemaakt.


Ik heb een beetje gespeeld met de wolken mask van Dutch Doobadoo en modeling past. Dit alles heb ik verder bewerkt met de nieuwe pan pastels pearl. Geeft toch wel een leuk effect. De tekst stempeltjes zijn van Marianne Design en natuurlijk perfect voor een geboortekaartje.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11
Luier: BG01-BG05

Hoop dat jullie het een leuke tutorial vonden en dat jullie er iets aan hebben.
Dan wens ik jullie nog prettige zondag en bedankt weer voor het langskomen.




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra