Volgers

zondag 8 juni 2014

Van harte gefeliciteerd

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje die ik op het laatste moment heb gemaakt voor mijn zwager. Ik was het helemaal vergeten hihi. Hij was er gelukkig wel blij mee. Het achtergrondpapier is van We Are Memorykeepers en de cardstock en tekststempel zijn van Joy! Ik heb het geheel een iets ouder uiterlijk gegeven door het overgebleven papier te bewerken met Distress ink Old Letter.


 Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Copics. De gebruikte kleuren zijn:

Zeilen:W6-W4-W2-W0
Schip:E29-E27-E25
Lucht:B99-B97-B95-B93-B91
Zee:BG18-BG15-BG13
Bloemen:BV29-BV25-BV23-Y17-YR23-BG99-BG96-BG93


De ankers is een malletje van Marianne Design en is gemaakt door een stukje aluminium tape op een stuk karton te plakken en daar het stansje uit te halen.




Geeft wel een leuk effect vinden jullie ook niet?
Hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje.

Lieve groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Had hem al voorbij zien komen op Fb maar wat een geweldig mooie kaart
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg geslaagde creatie !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra