Volgers

zaterdag 14 juni 2014

liefs xoxo

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Vrijdag mocht ik mijn eerste kaartje showen op het Copic Marker Benelux Blog. Ik wil hem dan natuurlijk ook met jullie delen :D

Ik heb gekozen voor de digi “I love Copics” van Heather Valentin. Ik vond hem wel toepasselijk om te gebruiken voor mijn eerste kaart hier op het Copic Marker Benelux Blog.


Voor de vorm van de kaart heb ik gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo shape art mal. Het kippengaas wat links achter de afbeelding vandaan komt is een stans van My Favorite Things (Chickenwire).


  De vlindertjes (bewerkt met bijpassende Copickleuren) en het hekje zijn van Unique en het achtergrondpapier is van Forever Friends.  


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Shirt en schoenen:  R22-R21-R20
Broek: B05-B02-B00
Stift: W1-W0-W00-R22-R21-R20
Bord: W5-W3-W1-R22
Haar: E37-E35-E33-E31
Huid: E04-E01-E00-E000
Ogen: B18
Lippen: R27


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaartje en bedankt voor jullie bezoekje.

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra