Volgers

donderdag 29 mei 2014

Speciaal voor jou van mij

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Voor vandaag heb ik voor jullie een bloemenkaartje. De vorm van de kaart is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. Het stempelafdrukje is van Wild Rose en is ingekleurd met mijn Copics.
Het scrappapier komt uit de grote doos die ik bij Doe@ding heb gevuld tijdens een aanbieding. De swirl en het hekje zijn stansjes van Memory Box. Daar ben ik zo weg van, die zijn zo fijntjes en lief. 

De kleuren die ik heb gebruikt om het afdrukje in te kleuren zijn:
Olifantje: C4, 2, 00 en R02, 00, 000
bloem: YR18, 16, 15, 12, E57, 55, N7, W5 BG99, BG96

De roosjes komen ook uit een bak bij Doe@ding en de blaadjes zijn van Unique bewerkt met Copics kleuren BG96 en BG99. Het lint wat ik gebruikt heb is van Joy! en de sentiment van Noor Design.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Alexandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra