Volgers

vrijdag 11 april 2014

Oef das lang geleden

Hallo liever volgers en bezoekers van mijn blogje. 
Wat is het weer een tijdje geleden dat ik in bloggerland ben geweest, schaam me gewoon een beetje hihi. Ben wel druk bezig geweest met freubelen natuurlijk, maar ben helemaal vergeten om mijn kaartjes hier te plaatsen.
Bij deze dus weer een kaartje van mij. Het is een elvenkaartje geworden. Het stempeltje heb ik van Pinterest af, vond hem zo lief. Ik heb het elfje ingekleurd met mijn Copcis. De bloemetjes zijn met de floral punch van Nellie Snellen, gedeeltelijk uit achtergrondpapier en gedeeltelijk bewerkt met inkt. Hoop dat jullie hem leuk vinden :D. 


Lieve groetjes Alexandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra