Volgers

zondag 27 april 2014

Nog een mannenkaart met de gears mallen

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,
Ik geloof dat ik verslaafd ben geraakt aan het spelen met de gears mallen van Noor!Design. Ik kon het dan ook niet laten om nog een kaartje ermee te maken. Dit keer een kaart met een 3D plaatje. De mannenkaarten voorraad begint weer te groeien :D. Ik heb de gears weer bewerkt met de embossingpoeder van Stampendous, maar dit keer een andere variant. ipv wit met goud is het nu heel donker blauw met goud. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.


Lieve groetjes Alexandra

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige stoere mannenkaart Alexandra, heel mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra