Volgers

zaterdag 26 april 2014

Mannenkaart met gear mallen van Noor! Design

Hallo lieve bezoekers en volgers van mijn blog, 
vandaag weer even de tijd om een vehaaltje te schrijven op mijn blog. Gisteren ben ik bij de koopavond geweest van de plaatselijke hobbywinkel Doe@ding. 
Het was erg leuk en ze hadden allemaal demonstraties waar ik mijn ogen bij uitgekeken heb. Daar heb ik natuurlijk ook weer leuke nieuwe hebbedingetjes gekocht hihi zoals de nieuwe Gear mallen van Noor! Design. Ze zijn zo leuk en Jolanda Bergmans (de ontwerpster van de Noor! Design collectie) zat met de Gear mallen te werken. Ze gebruikte daarbij ook embossingpoeder. 
Het was zo leuk dat ik het niet kon laten om ze te kopen. De embossingpoeder ook maar gelijk, want deze was 2 kleuren in 1. Het is embossingpoeder van Stampendous. Hier onder het eerste kaartje wat ik ermee heb gemaakt. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :D


Lieve groetjes Alexandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra