Volgers

zaterdag 20 juli 2013

een doosje

Hallo allemaal,
Hier weer eens een berichtje van mij. Het is al weer lang geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt de inspiratie had de laatste tijd om kaartjes te maken. Nu heeft Irene mij weer geïnspireerd om wat leuks te gaan doen met mijn scor-pal. Dus bij deze een erg leuk doosje (ook al zeg ik het zelf) gemaakt met behulp van mijn scor pal :D.

Ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden.



groetjes Lexie

2 opmerkingen:

  1. Hallo Alexandra
    Dat is zeker lang geleden, je hebt wel een mooi doosje gemaakt, met hulp van je scor pal.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meissie,
    Wat een ontzettend leuk en mooi doosje is dit geworden zeg. Ik ben heel erg benieuwd hoe je dit gemaakt heb. En ik ben blij dat ik je een beetje inspiratie heb gegeven om weer kaartjes te maken want je maakt zulke mooie dingen en ik hoop echt dat je daar mee doorgaat. xxx knuff Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra