Volgers

zaterdag 5 januari 2013

Afrika

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Als eerst wil ik beginnen met jullie allen een gelukkig, gezond en vooral creatief nieuwjaar te wensen.  De feestdagen zijn weer achter de rug en de eerste werkdagen van het nieuwe jaar ook weer. Het gewone leven kan als het goed is weer beginnen.
Ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een Candy van Noor Design! op facebook en heb deze gewonnen. Gisteren kreeg ik mijn mal binnen en heb er natuurlijk gelijk een kaartje mee gemaakt. Het is een Afrika kaartje geworden. De stempel heb ik ingekleurd met mijn Copics en dan nog wat frutsels erbij en toen vond ik hem wel af zeg maar. Ik heb de kleuren van een olifant gebruikt namelijk grijs voor de kaart en ivoor voor het stansje. Ik vond hem erg leuk geworden, maar ben natuurlijk nog meer benieuwd naar hoe jullie hem vinden geworden.


Liefs Alexandra

7 opmerkingen:

  1. nou Lexie jij ook de beste wensen voor 2013.Je kaartje is geweldig mooi leuk is dat als je wint he.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexandra,
    Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met de gewonnen prijs.
    En natuurlijk wens ik jou een gelukkig gezond en creatief 2013
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de allerbeste wensen Alexandra, je jaar begint goed met het winnen van zo,n mooie mal.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, de olifant is prachtig gekleurd.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen Alexandra. Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden. Ik vind je kaart geweldig mooi! Leuke stans heb je gewonnen! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook de allerbeste wensen voor 2013 Alexandra, dat het maar een geweldig jaar mag worden. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, een prachtige mal heb je gewonnen. Gefeliciteerd. Super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alexandra,
    Ook voor jou.....een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst. Tevens voor al degene die je omringen.
    Je begint met dit MOOIE kaartje het jaar 2013 heel erg GOED.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra