Volgers

zondag 30 december 2012

Gefeliciteerd!!

Hallo lieve blogvriendinnen en bezoekers van mijn blogje.
Ik ben weer terug in het land van de levende. Het is zo'n drukke periode geweest, dat ik een tijdje niet op mijn blogje ben gezien. Ik heb wel geprobeerd om tussen de bedrijven door even bij jullie te komen kijken hihi, maar dat is ook niet altijd gelukt. Ik heb nog wel een kaartje wat ik jullie wil laten zien namelijk eentje die ik heb gemaakt voor mijn schoonmoeders verjaardag. Ik heb gebruik gemaakt van een embossing mal van CCC, een randje van Memory Box, de klok van M.D. en een stempel van Magnolia. Deze heb ik ingekleurd met mijn Copics. Nog een hoekje van Memory box en wat roosjes en bloemetjes erop en klaar was de kaart weer. Ik vond hem zeer geslaagd en mijn schoonmoeder ook, maar ben natuurlijk ook erg  benieuwd wat jullie ervan vinden. Met deze kaart doe ik mee aan de challenges van Divas by Design #66 en Magnolia Down Under #178


Mocht k tot het nieuwe jaar niet meer in blogland zijn (moet morgen namelijk werken...) wens ik jullie een heel goed oud en nieuw en een gezond, gelukkig en vooral creatief 2013 toe en dat we nog maar lang van elkaars creaties mogen genieten.

Liefs Alexandra

5 opmerkingen:

  1. Hallo Alexandra, je kaart is een schatje, wat heb je een mooie bloemenrand gemaakt, je schoonmoeder was zeker wel blij met deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes Corrie.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor je schoonmoeder Alexandra, het is een plaatje. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol met geluk, liefde, gezondheid en creativiteit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en de beer daaronder mag er zeker ook wezen, supers hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable, love the little clock, thanks so much for joining us at MDUC this week, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a sweet card! love the clock on there. Thanks so much for joining us at MDUC. I hope you had a lovely New Year. xo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra