Volgers

zondag 28 oktober 2012

Orchideeën

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Vandaag heb ik voor jullie een geborduurd kaartje. Het is een borduurpatroon van Ann's Paper Art. Het is een challenge waar een gratis patroon bij zit. Ik heb gekozen voor een 3D plaatje van orchideeën. Het is al een wat ouder knipvel en volgens mij was het van Le Suh, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ver der nog wat strassteentjes in de geborduurde vlinders en hij is af. Ik lees graag jullie berichtjes weer wat jullie er van vinden.


Groetjes Alexandra

8 opmerkingen:

  1. Hoi Alexandra,
    Prachtig geborduurd kaartje..zó mooi..ik heb dat ook heel veel gedaan..helaas gaat het nu niet meer vanwege artrose..maar scrapkaarten maken is ook leuk..complimenten voor je kaartje..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart schitterend geworden Alexandra, heel stijlvol en geweldig afgewerkt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden en succes bij de challenge

    een fijne week
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Alexandra.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaart geborduurd heb ik zelf nog nooit gedaan,past ook niet zo bij mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind.
    Je hebt er echt een mooi kaartje van gemaakt.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,succes bij de challenge,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra