Volgers

zondag 14 oktober 2012

Hartelijk gefeliciteerd...

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Hier dan een verjaardagskaartje voor de voorraad. Even een beetje ontspannen voordat ik morgen met mijn nieuwe baan begin. Ik ben best een beetje zenuwachtig, maar dat kan ook niet anders, aangezien ik sinds 11 jaar geleden weer van baan verwissel. Het zijn gelukkig gezonde spanningen hoor ik van de mensen om me heen hihi. Dan nu even over het kaartje. De mal die ik heb gebruikt voor de vierkant is van Marianne Design en het plaatje en achtergrondpapiertje komen bij de Action vandaan. Dan verder nog een strikje en klaar is ie.
Hij is wat simpel, maar hij had verder vond ik niets nodig. Hoor graag weer van jullie wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

4 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er weer prachtig uit Alexandra,leuke mal van M.D ,het is een schattige kaart.
    Heel veel succes morgen als je gaat beginnen bij je nieuwe baan ,je zal zien de eerste minuut is de moeilijkste daarna gaat alles weer vanzelf.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    Een hele leuke kaart en veel succes met je nieuwe baan.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Alexandra
    Even een kijkje op je blog naar aanleiding van je kaartje in Indonesie. Leuke kaarten maak je hoor!
    Wat was de reis fantastisch he?
    Groet
    Marjorie en Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een mooie vrolijke kaart geworden. Heel mooi gemaakt. Leuk om deze mal in scrappapier te stansen.Heel leuk bedacht.Het geeft een heelleuk effect met het poezeplaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra