Volgers

woensdag 5 september 2012

Dat wordt smullen...

Hallo lieve volgers en kijkers op mijn blog. Allereerst wil ik Marianne welkom heten als nieuwe volger op mijn blog. Leuk dat je mijn volger bent geworden.
Ik ben de afgelopen dagen wel bezig geweest, maar ik kan het nog niet laten zien omdat het de plaats van bestemming nog niet heeft bereikt. Dus daar moeten jullie nog eventjes op wachten. Ik ben vanavond aan het stoeien geweest met een patroontje wat ik opgevraagd heb bij Ine van creaine scrap-borduurblog. Het is een patroon van Linzoo's. Het is voor de uitdaging die daar nu bezig is. Dus heb je net als mij geen patroon van Linzoo's maar wil je wel meedoen, je kan een patroon aanvragen bij Ine.  Met deze kaart doe ik ook mee aan de challenge van Nadia's Challenge blog.
Hieronder dan het resultaat van mijn stoeiwerk. Ik lees graag weer wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

12 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, leuk met het borduursel erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm dat ziet er heerlijk uit ik hou wel van een versierde cupcake.

    Bedankt voor je lieve berichtje
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaart Alexandra,mooi geborduurd,ziet er lekker uit ,moeilijke patronen zijn dat van Linzo's hè,top dat je een patroontje aan Ine hebt gevraagd.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super geworden, ziet er leuk uit! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog......
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, en mooi detail ook met de kralen!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog. En veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke kaarten mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een yummie kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadía's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra