Volgers

vrijdag 10 augustus 2012

Kitesurfen

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog. Hier een kaartje die ik gisteren heb gemaakt. Hij was voor onze buurjongen die helemaal gek is op kitesurfen. Hij werd 19 en ik had niets liggen voor zo'n gelegenheid dus moest ik snel iets in elkaar zetten. Ik had een tijdje geleden op een blog gezien dat er scrabble letters gebruikt waren en vond dit eigenlijk wel een heel leuk idee. Ik heb dus ook de scrabble letters van internet afgehaald ( dat kun je hier doen) en heb deze gebruikt om mijn kaart af te maken. De foto heb ik ook van internet af geplukt en uitgeprint op wit linnenkarton. De randpons die ik heb gebruikt is van Martha Stewart. De buurjongen vond hem echt te gek, maar ik ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Alexandra

1 opmerking:

  1. Kom maar weer op het idee Alexandra om zo'n kaart te maken,ik vind hem héél goed gelukt.Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra