Volgers

vrijdag 13 juli 2012

Weer eens een mannenkaart

Hallo lieve volgers en bezoekers. Leuk dat jullie mijn blog weer hebben gevonden.
Het is de laatste tijd wat stiller geweest op mijn blog, maar ik ben vanavond weer bezig geweest met het verzinnen van een mannenkaart. Ik dacht laat ik er maar weer een maken, want ze zijn toch aardig geslonken de afgelopen tijd. Ik heb een stempel set gebruikt van Tim Holtz. Ik had hem bij iemand op zijn blog gezien en was er eigenlijk gelijk weg van. Ik dacht die moet ik zoeken en ik heb hem gevonden hihi. Het achtergrond papier is van Simple Stories en My Mind's Eye. De stempels heb ik ook op achtergrondpapier gestempeld. Ook heb ik gebruik gemaakt van Cardstock papier en het plaklint is van de Trekpleister.


Ik heb voor de verandering ook de binnenkant versiert. Was voor het eerst, maar het heeft wel een leuke uitwerking.


Lees graag weer wat jullie ervan vinden.

Groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer gaaf uit Alexandra en de binnenkant is ook mooi zo ik vind het een mooi geheel.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit gaaf gedaan Alexandra! Het is met recht een mannenkaart. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra