Volgers

dinsdag 29 mei 2012

Zo nu maar weer eens een kaartje

Het is eindelijk wat koeler in mijn hobbykamertje, dus kan ik weer eens freubelen. Met het warme weer ben ik ook wel bezig geweest, maar dan met borduren. Ik heb het weer helemaal gevonden. Ik was een tijdje gestopt met borduren, omdat ik het stempelen had uitgevonden, maar ben weer terug. 
Het patroontje wat ik heb gebruikt komt uit hobbyjournaal 87 en is van Sjaak van Went. Het plaatje is van Yvonne Creations volgens mij en het garen wat ik heb gebruikt is van Madeira Rayon. Verder nog strasssteentjes en achtergrondpapier van van de Trekpleister en van Forever Friends "Spring Time".

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van:
-Allsorts Challenge Blog: week 156- it's our third birthday

Ik lees graag weer wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Wauw Alexandra, deze is mooooooi. Wat heb je hem schitterend geborduurd. Enne, de kleuren passen ook prachtig bij elkaar. Met het warme weer borduur ik ook graag kaarten, dat gaat mij met die hitte beter af dan scrappen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Alexandra wat een schatje mooi mooi mooi, en als je het leuk vind kan je ook meedoen aan het scrap en borduurblog van Creaine dat is ook zo leuk om aan mee te doen je hoeft alleen maar volger te worden en de rest hoor je vanzelf op je blog en ik ben blij dat je het borduren op kaarten ook zo leuk vind om te doen ik ben blij met je meisje Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra