Volgers

donderdag 17 mei 2012

in de kerstsferen

Vandaag was ik in de kerstsfeer, nou ja, nadat ik een filmpje had gezien op Youtube. Ik was gelijk geïnspireerd en wilde heel graag zo'n kaart maken. Dus ik in mijn bak met ingekleurde stempels gedoken, want ik had nog een ingekleurde Magnolia stempel liggen. Achtergrondpapier erbij gezocht, dit komt bij de trekpleister vandaan en een mooi lint, bij de marskramer vandaan. Ik ben aan de slag gegaan en kon niet meer stoppen. Ik heb zelfs een kerstmuziekje erbij opgezet, moest niet gekker worden. Maar ik moet zeggen het resultaat is wel erg leuk geworden. Hoop dat jullie dat ook  vinden. Ik lees graag weer de berichtjes die jullie voor mij achter laten.

De kaart zoals hij verstuurd wordt:

De binnenkant is los:

De kaart en binnenkant naast elkaar:

groetjes Alexandra



2 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart is weer geweldig! Helemaal super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou met dit weer kom je vanzelf wel in de kerstsfeer ik ben gewoon ziek woensdag heb ik 2 uur liggen wachten en heb toen kou gevat, jou kaartje is wel weer heel leuk hoor lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra