Volgers

donderdag 5 april 2012

Wel bezig geweest maar....

Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen paar dagen wel bezig geweest, maar kan nog geen resultaten laten zien. De kaartjes die ik gemaakt heb, heb ik ook gelijk verkocht. Vind het dan niet zo netjes om ze dan hier al op te zetten voordat ze afgegeven zijn. Ik heb wel gemerkt, dat als je in opdracht een kaartje maakt en de koper speciafieke wensen heeft het moeilijker is dan dat je je eigen fantasie kan laten gaan. Maar ze waren dik tevreden over de resultaten, dus missie geslaagd zeg ik dan maar. De ene kaart komt in Mei erop en de andere in Juni. Hoop dat jullie nog even kunnen wachten tot ik de kaartjes erop kan zetten. Ik kan wel alvast verklappen dat het trouwkaartjes zijn. Zodra ik weer een kaartje voor de voorraad heb, zet ik hem er weer op.

groetjes Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Dan reageer ik deze keer op iets wat we niet zien,maar ik heb geduld ze komen vanzelf voorbij,ik ben weer benieuwd naar je volgende creatie groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!

    groetjes en veel knutselplezier
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra