Volgers

maandag 2 april 2012

een probeersel met een borduurtje

Hallo allemaal,

Ik had een plan in gedachte, maar wist niet hoe het uit zou pakken. Ik vind het soms zo saai om een mannenkaart te maken, dat ik dacht "zou het nou staan om een borduurtje te maken bij een mannenkaart?" Ik heb het dus geprobeerd. Ik heb een strak patroon gevonden van Sjaak van Went uit Hobbyjournaal 84, er wat bij passende kleuren bij gezocht en toen maar aan de slag gegaan. Het was wel aardig wat werk om helemaal rond te borduren, maar het was wel leuk. Ik vind hem eigenlijk ook best wel leuk geworden voor een mannenkaart, maar hoor natuurlijk graag wat jullie er van vinden.


Groetjes Alexandra

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je het er goed van af gebracht hebt Alexandra ik vind het leuk dat je hebt geborduurd en je kan het mooi hoor!!! GROETJES cORRIE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lexie, wat heb je je kaart prachtig geborduurd. Hij is geweldig geworden! Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje is het geworden

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra